Veelgestelde vragen
Bestellen en leveren
Zo bestelt u uw voedingssupplementen op www.oogvitamines.nl:
Of u nu voor de eerste keer uw voedingssupplementen bestelt of al een bestaande klant bent, maakt u zich geen zorgen: niets is eenvoudiger! Hieronder leggen we alle stappen uit. U kan in slechts enkele minuten vanaf elk apparaat bestellen.
1. Kies uw voedingssupplement
We bieden 2 verschillende producten aan op onze site: Maxim Eyes en Macula Support
Kies het product dat u wenst door ofwel via de homepagina door te gaan naar "Bekijk onze producten" ofwel door rechtstreeks "Producten" aan te klikken.
Voeg het gewenste product toe aan het winkelmandje, door op de knop "Bestellen" te klikken.
Kies de gewenste hoeveelheid.
2. Nog een laatste blik op uw winkelmand
Controleer of u niet per ongeluk andere artikelen aan uw winkelmandje heeft toegevoegd en of alle hoeveelheden correct zijn.
Vanaf 6 maanden aankoop (2 verpakkingen van 180 capsules) geniet u van een gratis verzending.
Indien u wilt doorgaan met winkelen om te genieten van gratis verzending of om uw winkelmandje compleet te maken, klikt u gewoon op "Verder winkelen".
Indien u tevreden bent met de inhoud van uw winkelmand en uw aankopen wilt betalen, klikt u op "Afrekenen".
3. Identificeer uzelf
Als u al klant bent, voert u gewoon uw e-mailadres en wachtwoord in, om u aan te melden op uw account. Controleer of de verstrekte informatie correct is (afleveradres, factuuradres, telefoon, enz.).
Bent u een nieuwe klant: Welkom!
Om het herhalen van uw bestelling de volgende keer te vergemakkelijken of om een handig overzicht te kunnen raadplegen van uw reeds geplaatste bestellingen, kan u een account aanmaken.
4. Rond uw bestelling af
Nadat u zeker weet dat uw gegevens correct zijn, kunt u uw bestelling betalen. Onze website profiteert van het https-protocol dat aangeeft dat financiƫle transacties veilig zijn.
Kies uw betaalmethode.
Het merendeel van de leveringen in Nederland vindt plaats binnen de 2 werkdagen, indien de bestelling van maandag tot en met vrijdag voor 20.00 uur is geplaatst. Door onvoorziene omstandigheden kan deze termijn worden verlengd tot maximaal 5 dagen. Als u uw bestelling niet binnen deze tijd hebt ontvangen, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Betalen
U kan kiezen tussen verschillende betaalmogelijkheden. Onze online betaalmethoden worden aangeboden door betaalpartner MOLLIE. Hieronder vindt u alle informatie.
iDEAL
iDEAL is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem, dat is gekoppeld aan het internetbankierprogramma van uw bank. Indien u kiest voor betaling achteraf, dan ontvangt u na ontvangst van het pakket een betaalverzoek per e-mail. De betalingstermijn hiervoor is 30 dagen na het plaatsen van de bestelling.
Creditcard
Met alle gemakken en voordelen van Visa en MasterCard achteraf betalen? Dat kan! Indien u kiest voor betaling achteraf, dan ontvangt u na ontvangst van het pakket een betaalverzoek per e-mail.
Retourneren en contact
Voor vragen, opmerkingen, klachten en/of het melden van (vermoedelijke) bijwerkingen met betrekking tot onze voedingssupplementen, kan u contact opnemen met Horus Pharma Nederland. Dit kan u doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij doen ons best binnen de werkdag te reageren.
U kan ook telefonisch contact opnemen tijdens werkdagen van 9:00 tot 17:00 op het telefoonnummer: +31(0)10 282 12 35.
Retours kunnen enkel voorzien worden in geval van schade, productiefout of verkeerd product geleverd. Wanneer u een product of volledige bestelling wilt retourneren, dient u onze klantendienst te contacteren via e-mail [email protected] of via telefoon +31(0)10 282 12 35. Na goedkeuring van onze klantendienst, ontvangt u van ons de volgende te ondernemen stappen. De kosten voor het retourneren van een product op eigen initiatief, zonder de goedkeuring van onze klantendienst, worden niet omgeruild.
Gelieve zo gedetailleerd mogelijk de beschadiging/ het probleem te beschrijven (indien mogelijk met foto). Graag ook het lotnummer (vermeldt onder de houdbaarheidsdatum) en de houdbaarheidsdatum (ten minste houdbaar tot) vermelden.
Reclamaties over uw bestelling dient u, uiterlijk 14 dagen na uw bestelling te doen. U bent zelf verantwoordelijk om uw ontvangen bestelling op juistheid te controleren. Er wordt enkel omruiling voorzien, geen terugbetaling.
Let op: wij nemen enkel volledige verpakkingen retour aan.
Retourneren vanuit Nederland:
Plaats hiervoor het product terug in de doos, samen met de leveringsbon die bij het pakket is meegestuurd. Zo kunnen wij achterhalen wie het pakket heeft teruggestuurd. Plak de doos goed dicht voor verzending. Het pakket kun je gratis afgeven bij het postkantoor.
Producten
Volwassenen: Neem 2 capsules in, verdeeld over de dag, tijdens de maaltijd met voldoende vloeistof, bijvoorbeeld water. Aanbevolen dagelijkse dosis niet overschrijden.
Het potje is inderdaad groter dan de hoeveelheid capsules die er in worden bewaard. De verpakking is ontworpen in overeenstemming met de fysische en chemische kenmerken van de capsules en de vereiste conserveeromstandigheden.
Maxim Eyes bevat vitamine B2, foliumzuur, blauwe bessen extract en taurine als bestanddelen die niet in Macula Support zitten.
Raadpleeg uw arts voor meer informatie en/of persoonlijk advies.
scherpe prijzen
gezonde levensstijl